piątek, 7 września 2012

Codzienna pielęgnacja włosów :)

Witam:)

Pewnie wiele dziewczyn zastanawiało się jak mieć piękne włosy. Lśniące, zdrowe, jak z reklamy szamponu. :) To wcale nie jest takie trudne jak może nam się wydawać i wcale nie trzeba wydawać dużo pieniędzy by mieć ładne włoski. Dobre szampony? maski? odżywki? a może domowe sposoby na idealne włosy :) To wszystko w dzisiejszej notce! :)

Ja niestety za dużo eksperymentowałam z moimi włosami.. farby, rozjaśniacze, prostownica, suszarka i włosów jest o połowę mniej. Teraz robię wszystko by je wzmocnić i zregenerować. Ostatnio zaczęłam zauważać efekty :)

1.Szampony :)

Hmm.. Jeśli chodzi o szampony to polecam Sleek Line którego obecnie używam:) 
Jest to szampon z jedwabiem, intensywnie nawilżający do włosów zniszczonych lub po farbowaniu. ( idealny dla mnie :/ ) Ja kupuje ten szampon u fryzjera za ok 20 zł, ale już wiem że można go zakupić przez internet za 10 zł z groszami.. Jest naprawdę bardzo fajny i moim zdaniem nie drogi a w dodatku ładnie pachnie:)


Jeśli chodzi o inne dobre firmy szamponów to wiem że dużo osób chwali Syoss sama też byłam z niego zadowolona. Ostatnio też wypróbowałam szampon z Dove, pisało że 98% mniej wypadających włosów i szczerze mówiąc już po tygodniu zauważyłam różnice. 

2.Odżywki i maski :)

To coś co uwielbiam <3 Pięknie pachną, a co ważniejsze nadają naszym włosom dobrą kondycje i zdrowy wygląd:) Maska jakiej używam to CREMA al LATTE, kremowa maska znanej włoskiej firmy kosmetycznej. Włosy są po niej gładkie i lśniące.. i niesamowicie pachną. Maskę można zamówić przez internet (ok 10 zł ) lub zapytać u fryzjera. :) (ok 20 zł)

Jeśli chodzi o odżywki to jest ich mnóstwo. Z każdej firmy, do każdych włosów i to po 100 rodzajów. Wybierając odżywkę musimy dopasować ją do rodzaju naszych włosów, zniszczone, łamliwe, po farbowaniu czy też przetłuszczające. Osobiście polecam mgiełki ponieważ nie obciążają one włosów :) 


Inne firmy jakie polecam to : 
  • Loreal 
  • Pantene 
  • Garnier
  • Gliss Kur
  • Issana

To tyle na dzisiaj. Jutro napisze domowe sposoby na zdrowe włoski bo dzisiaj już mi się oczy same zamykają. :< Mam nadziej, że wam się notka spodobała:) Zapraszam do komentowania i odwiedzania bloga! :)


Pozdrawiam i życzę słodkich snów :)

Buziaki, Kasia

4 komentarze:

  1. Super porady, ja kiedyś zamówiłam o fryzjera właśnie taki szampon z Sleek Line, no i tą niebieską odżywkę, dokładnie taką samą miałam i starczyły mi na około pół roku, sama się dziwię, że tak długo, bo nie używałam go sama :D ja sama używam prostownicy, ale szampon zawsze z odżywką, no ale włosy się niszczą, cóż :)
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam też tej maski:) kocham jej zapach:)
    gosia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dajcie notke o np. o szybkim chudnięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Regeneracja także jest u mnie na pierwszym miejscu
    to moja codzienna pielęgnacja http://frezjanka.blogspot.com/2012/10/pielegnacja-wosow.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń