wtorek, 4 września 2012

Białe ząbki jak z rekalmy

Cześć:) zaczął się wrzesień, co oznacza powrót do szkoły ;) Wszyscy zadowoleni? Jak spędziliście pierwszy dzień w szkole co? Bo u mnie nawet całkiem nieźle. Zaczął się rytuał...wstawanie rano,jazda do szkoły,nauka,zmęczenie,spanie i tak w kółeczko;) Ale nie martwcie się już niedługo grudzień i znowu 2 tygodnie wolnego! Damy radę:)

 Co do ostatniej notki, dostałam prywatnie kilka negatywnych opinii na odżywkę do paznokci  EVELINE cosmetics 8w1 TOTAL ACTION... hmm znajome mówią, że zniszczyła im paznokcie. Najwidoczniej każdy reaguje na kosmetyki inaczej więc uwaga! Mi mogła pomóc, innym zaszkodziła więc dajcie znać co o niej myślicie WY:) A teraz przejdźmy do konkretów :P

  Jak mieć białe, śliczne ząbki ?

Zawsze chciałam mieć piękne zęby. Białe, błyszczące, perłowe jak z reklamy, ale wydawało się to mało możliwe. Profesjonalne wybielanie w zakładzie stomatologicznym kosztuje majątek (ok.500zł), a pasty, które mają działanie wybielające zwykle dają marne efekty. Próbowałam także domowych sposobów czyli np. sok z cytryny - nie pomogło,a sposoby z solą są beznadziejne bo zdzierają szkliwo...
Hopla na punkcie białych zębów ma także mój chłopak, który kupił Paski Whitestrips 3D White LUXE/Blend-a-med. Kosztowały 90zł w Rossmanie. Powiem wam że dały efekt powalający! Zaraz pobiegłam do sklepu i też w nie zainwestowałam. 
Dzięki nowym paskom 3D White LUXE Whitestrips w ciągu 7 dni Twój uśmiech stanie się widocznie bielszy. Pierwsze efekty u mnie były widoczne już po 3 dniach! Paski 3D White LUXE Whitestrips to wybielanie na najwyższym poziomie. Dzięki wysokiemu stężeniu substancji aktywnych, działają błyskawicznie i umożliwiają uzyskanie wyraźnie bielszych zębów.  Wystarczy stosować je dwa razy dziennie (najlepiej rano i wieczorem) przez 30 minut, by zyskać wyraźne i długotrwałe efekty. Pasków w opakowaniu jest 28:) Idealnie na 7 dni, 2 razy dziennie, górne i dolne ząbki. Na prawdę jest to produkt godny polecenia!
Sama przetestowałam i jestem zadowolona:)

Zdjęcie robione po wybielaniu:)
(brak makijażu i przeróbki zdjęcia)



Widoczne efekty w praktyce:)

Mam nadzieje, że notka wam się przyda, jeśli tak jak ja marzycie o białych ząbkach:)
Dziękuję za wszystkie wejścia! Są dla mnie i Kasi bardzo ważne:) Komentarze tez bardzo mile widziane:) Pozdrawiam cieplutko!
Mamy już ponad dwa tysiaki :D Dążymy do 3:P
 
Ania;*










8 komentarzy:

  1. też próbowałem! pomaga na serio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o to może i ja się skuszę :D
    Super notka dziewczynyyyy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ze Ania robi śliczne makijaże. Może mogłybyście pokazać jak ładnie zrobić smoky eyes? Jakaś notka na ten temat może? :) Świetny blog, bardzo miło się czyta! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks for you comment, dear :) you look absolutely beautiful!
    I'm currently using syoss coloration in "middle brown". I don't know, if you have those colorations over there as well.

    Lot of Love,
    Rebekah

    OdpowiedzUsuń
  5. You have an amazing smile!!!

    Come to visit my blog and if you want let’s follow each other on Bloglovin, GFC and Facebook!
    xoxo
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Bloglovin'
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, kurcze, ciekawe, sama kiedyś spróbuję ^^
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. DO wybielania zębów polecam również Białą Perłe ^^
    Zapraszam http://shexoxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń