piątek, 19 października 2012

Makijaż dzienny - przed i po

Witam :)
Pisze po dość długiej przerwie i chciałam za to przeprosić.. Postaram(y) się pisać częściej, ale liczymy na wyrozumiałość.. szkoła, lekcje, sprawdziany i na wszystko brak czasu :c

Jedna z czytelniczek prosiła o zdjęcia przed i po zrobieniu makijażu i krótki jego opis :)

Na początku nałożyłam podkład następnie puder później róż i na koniec tusz do rzęs :)

Teraz muszę dodać moje zdjęcie bez makijażu o co prosiła czytelniczka.. co jest dla mnie straszne ale jest..

Przed
Po
Makijaż jaki wykonałam to najprostszy i najzwyklejszy makijaż.. nie rzuca się w oczy a jednak poprawia nasz wygląd. Zrobienie go zajęło mi ok 5 minut :) Idealnie nadaje się do szkoły ;)

To tyle na dzisiaj..
Błagam was nie proście więcej o takie zdjęcia xd Zapraszam do komentowania i odwiedzanie bloga :) Jeśli macie jakieś pytania lub propozycje na notki to piszcie ! :)



Pozdrawiam! Kasia :*

6 komentarzy:

  1. Kasiu, Ty jesteś taka śliczna, że szok! Zresztą Ancia to samo ;p
    W sumie na tym 1 zdjęciu wyglądasz jakbyś miała makeup ale to chyba zasługa urody, po prostu :D
    A jaaaa to bym chciała obejrzeć wideo jak Wy sobie malujecie te oczy tuszem, bo wyglądają super a moja próby takiego efektu nie dają ;<
    Pozdraawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto razy lepiej bez makijażu wyglądasz. Ogarnij.

    OdpowiedzUsuń
  3. To powinno się nazywać tapetą, nie "makijażem codziennym"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie widziałas/es tapety na twarzy ale skoro tak uważasz.. :) a pisząc krytykę wypadało by się podpisać ale jeśli nie jest się na tyle odważnym żeby powiedziec prawde w oczy to ok :)
      Pozdrawiam, Kasia :)

      Usuń
  4. Ładny makijaż, a jeszcze tak szybko wykonany ;) super, pozdrawiam ♥
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń